Εάν συναντήσετε αντίσταση με τις μαθησιακές εμπειρίες, τις δραστηριότητες ή τα προγράμματα που δημιουργείτε για το παιδί σας, ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
Η αντίσταση δεν είναι σημάδι τεμπελιάς. Δεν είναι σημάδι ανυπακοής.
Είναι σημάδι αγώνα.
Δεν είναι όλοι οι αγώνες ακαδημαϊκοί!
Θα μπορούσε να είναι συναισθηματικός αγώνας με τις προσδοκίες σας.
Θα μπορούσε να είναι δημιουργικός αγώνας με τον τρόπο που απαιτείται για να δείξει την κατανόησή του.
Θα μπορούσε να είναι ένας επικοινωνιακός αγώνας καθώς αισθάνεται ότι δεν ακούγεται σωστά ή παρεξηγείται.
Θα μπορούσε να είναι ένας ψυχικός αγώνας, καθώς το υλικό παρουσιάζεται με τρόπο που δεν έχει νόημα για εκείνο.
Θα μπορούσε να είναι ένας αγώνας καρδιάς εάν δεν ενδιαφέρεται για το περιεχόμενο αλλά δεν θέλει να πληγώσει τα συναισθήματά σας.
Θα μπορούσε να είναι ένας σωματικός αγώνας, καθώς έχει ανάγκη να κινήσει το σώμα του, αλλά πρέπει να παραμείνει ακίνητο ή να περιορίσει την κίνηση του.
Μην αφήνετε την αντίσταση του παιδιού σας να είναι ο λόγος που το εγκαταλείπετε. Δεν σημαίνει ότι η μελέτη στο σπίτι δεν μπορεί να λειτουργήσει για εσάς. Σημαίνει απλώς ότι πρέπει να εργαστείτε με τον εαυτό σας για να κατανοήσετε ΠΩΣ να το υποστηρίξετε ώστε να μπορεί να λειτουργήσει.
Δεν είναι φυσιολογικό το παιδί να αναστατώνεται και να στεναχωριέται με τη μαθησιακή διαδικασία. Εάν συμβαίνει αυτό, δεν είναι το πρόβλημα με το παιδί. Το πρόβλημα είναι είτε με τη δραστηριότητα, είτε με τις προσδοκίες σας.
Πηγή: Leah McDermott
Μετάφραση / Προσαρμογή: upbility