Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ειδικό εκπαιδευτικό υλικό σε Ψηφιακή Μορφή
Ειδικό εκπαιδευτικό υλικό σε Ψηφιακή Μορφή
Ti-leo-ston-eayto-mou-otan-niotho-agxomenos-UpbilityGR

Τι λέω στον εαυτό μου όταν νιώθω αγχωμένος

Όταν Είμαι Αγχωμένος

Πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να βοηθήσετε τον εαυτό σας για άγχος, φόβο και πανικό. 

agxomenos

Do

  • Προσπαθήστε να μιλήσετε για τα συναισθήματά σας σε έναν φίλο, μέλος της οικογένειας, επαγγελματία υγείας ή σύμβουλο.
  • Χρησιμοποιήστε χαλαρωτικές ασκήσεις αναπνοής
  • Ασκηθείτε - κάντε δραστηριότητες όπως τρέξιμο, περπάτημα, κολύμπι και γιόγκα μπορούν να σας βοηθήσουν να χαλαρώσετε
  • Ανακαλύψτε πώς να κοιμηθείτε εάν πασχίζετε να κοιμηθείτε
  • Να τρέφεστε υγιεινά με τακτικά γεύματα για να διατηρήσετε τα ενεργειακά σας επίπεδα σταθερά
  • Ακούστε/Διαβάστε οδηγούς ψυχικής ευεξίας
  • Αναζητήστε τρόπους χαλάρωσης που σας ταιριάζουν

Don't 

  • Mην προσπαθήσετε να κάνετε τα πάντα ταυτόχρονα - θέστε μικρούς στόχους που μπορείτε εύκολα να επιτύχετε
  • Μην εστιάζετε στα πράγματα που δεν μπορείτε να αλλάξετε - εστιάστε το χρόνο και την ενέργειά σας στο να βοηθήσετε τον εαυτό σας να αισθανθεί καλύτερα
  • Μην αποφεύγετε καταστάσεις που σας προκαλούν άγχος - προσπαθήστε αργά να αφιερώνετε χρόνο σε ανησυχητικές καταστάσεις για να μειώσετε σταδιακά το άγχος
  • Προσπαθήστε να μην πείτε στον εαυτό σας ότι είστε μόνοι, οι περισσότεροι άνθρωποι βιώνουν άγχος ή φόβο κάποια στιγμή στη ζωή τους
  • Προσπαθήστε να μην χρησιμοποιείτε αλκοόλ, τσιγάρα, τυχερά παιχνίδια ή ναρκωτικά για να ανακουφίσετε το άγχος, καθώς όλα αυτά μπορούν να συμβάλουν στην κακή ψυχική υγεία

 

Πηγή: NHS
Προηγούμενο άρθρο Μην απομακρύνεσαι από τους εφήβους. Σε έχουν ανάγκη