ΚΡΙΤΙΚΕΣ
| Πραγματικά σχόλια πελατών
Πραγματικά σχόλια πελατών
Να είσαι παρόν, να ακούς πραγματικά και να δίνεις σε κάποιον την πλήρη και αμέριστη προσοχή σου όταν σου μιλά
Γράψε λέξεις ενθάρρυνσης σε post-it και κόλλησέ τις σε τυχαία μέρη
Μάζεψε τυχόν σκουπίδια που βλέπεις στην παραλία, στο πάρκο ή στο δρόμο
Πες ευχαριστώ και αιτιολόγησέ το
Κρατήστε την πόρτα ανοιχτή για κάποιον άλλο
Χαμογέλα στα άτομα που συναντάς
Πες σε κάποιον ότι είναι καλός σε αυτό που κάνει.
Να κοιτάς τους ανθρώπους στα μάτια όταν τους μιλάς
Φέρε καφέ στους συναδέλφους σου
Κάνε μια μικρή φιλανθρωπική πράξη
Στείλε σε κάποιον μια κάρτα στα γενέθλιά του αντί να να του στείλεις γραπτό μήνυμα
Αγόρασε σε κάποιον την αγαπημένη του σοκολάτα χωρίς συγκεκριμένο λόγο
Εμψύχωσε κάποιον που το χρειάζεται
Να είσαι ευγενικός, πάντα
Μοίρασε τις γνώσεις σου για κάτι, χωρίς να ζητήσεις ανταλλάγματα.
Κάνε κάτι για κάποιον που δεν ωφελείσαι καθόλου από αυτό
Πρόσφερε σε κάποιον ένα δώρο, όχι για μια περίσταση, μόνο και μόνο επειδή νομίζεις ότι θα του αρέσει
Δώρισε ρούχα και αντικείμενα που δεν χρειάζεσαι πλέον
Δώσε αίμα (αν μπορείς)
Πες σε κάποιον "είσαι φοβερός!"
Χάρισε σε κάποιον λουλούδια (έτσι χωρίς λόγο)
Συγχώρεσε κάποιον που σου έχει κάνει κακό
Συγχώρεσε τον εαυτό σου για τα λάθη του παρελθόντος
Πες στους γονείς, τους παππούδες, τις γιαγιάδες (ή άλλα σημαντικά πρόσωπα στη ζωή σου) πώς σε επηρέασαν και γιατί είσαι ευγνώμων γι 'αυτούς.
Υποστήριξε κάποιον που αδικείται
Όταν κάποιος μοιράζεται κάτι μαζί σου για το οποίο είναι ενθουσιασμένος ή περήφανος, γιόρτασε πραγματικά μαζί του
Αγόρασε ένα γεύμα για κάποιον
Όταν κάποιος κάνει κάτι καλό και γενναιόδωρο για σένα, αποδέξου το με ευγνωμοσύνη και ευχαριστία
Φρόντισε πρώτα τον εαυτό σου, ώστε να μπορείς να δώσεις στους άλλους. Να είσαι γενναιόδωρος από πληρότητα όχι από έλλειψη